wtorek, 10 marca 2015

Żyję !

Hejka!

    Jeszcze żyję (póki co) , dobra:
    •  Nigdy, prze nigdy nie 

    mogę czegokolwiek ,komukolwiek obiecywać nie umiem wypełniać obietnic w określonym czasie  (patrz poprzedni post) jestem straszna jeśli o to chodzi 

    •  zdjęcia które robiłam pod koniec stycznia są wreszcie obrobione dzięki czemu mam zdjęcia do kilku następnych postów
    • mam szczęście (i więcej czasu na bloga) bo rodzice uznali że to bezsensu że przed rekolekcjami nie ma lekcji przez co na nie ,nie chodzę 
    •  jutro jest jeden z fajniejszych dni w roku dla mnie więc będzie więcej lalek do obcykania
    • Będe mieć kolejną niedługo lalke EAH *o* (dzięki magazynie EAH) 
    • jak ja uwielbiam kakao (  * le pisze to pijąc kakao)

    To chyba wszystko ,teraz lecę napisać kolejny post



    To na razie!


    2 komentarze:

    1. Nie wiem jak w Twoim mieście, ale u mnie w Carrefourze nie ma nic nowego, a lalki jakie tam są to ich cena to 140 zł, a w Auchanie te same lalki są za 90 chyba więc nie widzę przydatności tego kuponu. Noo chyba, że nie masz Auchana :)

      Co do wypełniania obietnic... spoko, tez tak mam. Ciężko mi się ogarnąć ze wszystkim.

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Wiesz ja mam u siebie lorienka a tam widziałam kilka lalek po 59,99 zł więc mam szczęście

        Usuń