piątek, 13 marca 2015

Candy u Sandomii i Przepowiadanie przyszłości

Cześć!
Jestem chora (świetnie nie ma to jak odmawiające posłuszeństwa gardło)
Ale do rzeczy Challenge Accepted Sandra ;)
Ok baner za chwile wstawię i będę gotowa (pod całą ,,rospisówką" że tak to nazwę też wstawię)



Teraz przygotujcie się przepowiem przyszłość XD
moje siły mocy umysłu mówią mi że za niedługo (czyli w weekend) będzie więcej pisania o modelinie i o moim dziwnym life (jakkolwiek by to nie brzmiało) oraz będzie jeszcze więcej rzeczy w nawiasach (Yay) ...
Moje siły medium zostały zachwiane więc więcej nie mogę przewidzieć niestety :(
     
Link do rzeczy która mnie dziś jara 




Baner:
To Bye  Bye!

1 komentarz:

  1. Tylko niech Ci głowa nie wybuchnie od nadmiaru patrzenia w przyszłość. :D

    OdpowiedzUsuń