sobota, 2 sierpnia 2014

Luna i Celestia - czyli troche o tym co było ostatnio

Hej!
Sorki że ostatnio nie pisałam ale byłam na obozie i u siostry ciotecznej ale nieważne. To ostatnio dużo się działo , od czego tu zacząć? Wiem ! Ostatnio miałam imieniny i mam całą masę drobniutkich prezentów . Niedawno też (wczoraj Lol) nocowałam od środy u siostry ciotecznej (do wczoraj) a właśnie w środę byłam z Anielą (siostrą) na Czarownicy potem pochodziłyśmy sobie trochę po galerii i w empiku kupiłam sobie czadowe pisaki , a w smyku widziałam kawaii jednorożca .Jak już byłyśmy u niej w domu to oglądałyśmy super filmy i bawiłyśmy się ze szczurkami które nazwałyśmy Luną i Celestią , a następnego dnia byłyśmy na rowerach a po południu jeździłyśmy na koniu, wieczorem (tak jakby) zrobiłyśmy sobie wieczorek z kucykami (cykami jak je nazywa Aniela) .A następnego dnia pojechałyśmy do galerii i byłyśmy w claire's i w tigerze a jak rodzice mnie stamtąd (od siostry) odbierali to pojechaliśmy do tej galerii dali mi i siostrze po 25 zł ,i mogłyśmy sobie kupić co chciałyśmy w claire's lub w tigerze a co jak kupiłam to o tym poniżej :D :
 Lala-Sialalalala-
 -lalalalala-
-fiu fiu fiu (le gwiżdże) -
 -tam tam tam-
 *GLEB
 Lala-Auł!
 *trzep trzep



 1 komiks kończymy tu dla tych co nie zauważyli wózek się przewalił przez zielony korek z podłogi
ale teraz już pokazuje mój prezent imieninowy , oto on :

 2 polewy do lodów pomarańczowa i toffi ,Cola i piwo Heineken

miód miś i 2 wody kwadratowa i okrągła 

 2 kokardki żółta i biała oraz niebieski cukierek kaboszon
 pomarańczowa galaretka , deska do krojenia i serwetka

(od góry)

 słomki


słomki (pastelowe)

 lód
 brokat nazwany drobnym cukrem na stronie sklepu
aromaty do modeliny które nie pachną tak jak miały

 mikro kulki żółte i miska
 mikro kulki niebieskie i pucharek
 mikro kulki granatowe i patera
 tasak.
I teraz co kupiłam sobie w tigerze:
        Ja-O nie coś jedzie!
 Lala- AaAaAaAaAa!-
 -AaAaAaAaAaAaAa-
 -AaAaAaAaAa-
 -aAaAaAaA-
 *GLEB
 Lala-o co to? 
 Lala-ciekawe co jest w środku?
 Lala-nic nie widzę

 Lala-AAAAAAaaaa!
 *GLEB
A teraz przedstawię funkcje i wgląd danych rzeczy:







 a to są te pisaki z empika :
to tyle 
pa!

1 komentarz:

  1. Ja zauważyłam ten korek!

    Draca świetnie wygląda w tym śmietniku. Jak ktoś jest ciekawski to ma ;)

    OdpowiedzUsuń