niedziela, 29 czerwca 2014

Limonka-czyli chwile o groszku i innych rzeczach

Hej!
Ostatnio się wzięłam za robienie rzeczy z modeliny ,więc to było tak:
chciałam zrobić limonko-wy zestaw czyli pierścionek z takim(patrz na zdjątko 1) kawałkiem limonki(zawieszke i naszyjnik ale o tym później) ale nie wyszedł więc zrobiłam z tego limonko podobnego czegoś kulkę i wyszły groszki inspirowane tym(zdjęcie 2) następnie jak miałam w planach zrobić całą limonkę  zrobiłam ,ale i tak kiepsko wyszła więc zaczęłam robić złotą koronę ale... o tym powiem potem, a na koniec zabrałam się za złotą babeczkę ale za dużo wzięłam modeliny i zamiast różowego środka ma ...(zobaczysz na zdjęciu) a, jeszcze jak wrzuciłam wszystko do piekarnika to zapomniałam żeby wyjąć przez co korona jest oklapła a płatek limonko-wy ,cytrynowy i pomarańczowy fimo (na babeczce) są brązowe
foty:
1.
2.
limonka
groszki

 babeczka
 korona
bye bye :>

(ps.: następny post to przeprowadzka z półki do domku...więcej nie powiem)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz